مرجع رسمی مقالات عطر

مقالات عطر

۲۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

بهترین عطر زنانه

گزینش رایحه برای ضیافتدر‌صورتی‌که طولانی تر الف می‌باشید:هیچ چیز نمی تواند جای یک عطر سبک و ملایم را بگیرد، احتمالا شما از آن نوع کسانی می‌باشید که ترجیح می دهید عصر یک روز تعطیل را با دوستان عزیز صمیمی یا این که قوم و قبیله در یک ضیافت بی آلایش و از صمیم قلب بگذرانید. ذوق وسلیقه شما، زنانگی خاصی در خودش دارااست، پس سراغ عطر هایی با نت ها گل و مرکبات بروید. در حالتی‌که طولانی تر ب میباشید:شما حقیقتا به مد عشق و علاقه مندید و احتمالا یکی آن کسانی می باشید که به هیچ ضیافت، خیر نمی گویید! پس احتمالا در کشو رایحه و ادکلن های شما عطر های گوناگون گرم و سرد و عطرهایی مطلوب با فصل های مختف پیدا می گردد. در شرایطی که بیش تر ج می باشید:کمددیواری شما تیم ای از خرقه های منحصربه شخص، خوش دوخت و متناسب با سبک تان را داراست،

اردمی

یک سبک کلاسیک و آدم خاکی و در عین اکنون منحصر و جالب!پس یک بو برپایه گل و چوب را تعیین نمایید، یک عطر مستمر و به یاد ماندنی با ترکیبی ز شکوفه ها پرتقال و گل رز. در صورتیکه طولانی تر د میباشید:شما غرق در لذت رنگ های بشاش و خلق کننده می باشید، شاید سایه رنگ های گوناگون و رژ لب های براق نظرتان را جلب نماید و بخواهید با هر تکه از جامه، آرایش و پیرایش و رایحه خودتان به بقیه افراد انرژی مثبت بدهید. پس رایحه و ادکلن زنانه ای که تعیین میکنید هم بایستی یک نام‌و‌نشان شیطنت آمیز و گرم داشته باشد. گونه ناخن های شما؟الف. ناخن های کوتاه، مانیکور گردیده، درخشان با لاک نسکافه ای یا این که رنگ های روزانه را ترجیح می دهید.ب. گونه های هنرمندانه خیس را دوست دارید، به عنوان مثال ترجیح می دهید ناخن های شما طرح دار باشند.ج. ناخن های کلاسیک را می پسندید، پس ممکن میباشد هر چندین وقت یک توشه مانیکور نمائید، البته مسلما مدام تعیین شما لاک قرمز‌رنگ یا این که لاک هایی با این تناژ رنگی میباشد.د. به اندازه کافی وقت برای رسیدگی به ناخن ها ندارید، صرفا هر چندین وقت به آن‌ها نگاهی می اندازید و شاید لاک بزنید! کدام رایحه را گزینش میکنید؟الف. یک بو سبک و نو که سال‌ها گزینش شما بوده میباشد.ب. جدیدترین بو یا این که ادکلن زنانه ای که در موردش شنیده اید.ج. یک بو منحصربه‌فرد دارید، ادلکن یا این که بو منحصربه‌فرد به شخصی را تعیین میکنید که یک نت ویژه داشته باشد.د. یک ادلکن کوچک باطن کیف تان می‌گذارید و میانه ضیافت ادکلن خویش را تمدید میکنید، بو شما آن چیزی میباشد که بیش تر زمان ها با آن شم راحتی دارید. 

  • ord me
  • ۰
  • ۰

خرید بو

بهترین عطر زنانه
به محض بوییدن بو این رایحه شیفته آن خواهید شد. این مال هیچ سیرتکامل بوی شیرینی ندارد و به جرئت می‌قدرت اعلام‌کرد شایسته ترین رایحه با قیمت ارزان و عطر فوق العاده میباشد. بو گرم، عمیق و جالب این رایحه ناشی از نت‌های دقیق گونه های توت، یاس و کهربا میباشد. این بو را بر روی نقاط نبض خویش اسپری نمائید و از بوی عالی آن لذت وافر ببرید.
شایسته ترین عطرهای مردانه با قیمت ارزان و بو به یاد ماندنیهنگامی کلام از تعیین شایسته ترین بو با ارزش منطقی و مقرون به صرفه می آید، گزینش پاره ای دشوار میشود. امروزه در بازار گونه های رایحه و ادکلن با عطر‌های متفاوت موجود هست، البته چه گونه می‌اقتدار شایسته ترین بو را گزینش کرد. درپی این نوشتار، وب لاگ مالتینا بعضی از شایسته ترین رایحه و ادکلن‌های ارزان و به یادماندنی برای مردان را به شما سفارش خواهد کرد تا هم از عطر بی‌نظیر آن لذت ببرید و هم یک خرید عالی را تجربه نمایید.
بو ارزان ارزش با بو چوب:Cerruti 1881 By Nino Cerruti For Menرایحه ارزان - Cerruti 1881 By Nino Cerruti For Men
خرید رایحه

اردمی
Cerruti 1881 یک بو با بو بی نیاز و بسیار به یاد ماندنی میباشد که شالوده تندی داراست. نت‌های برگرفته از گونه های توت تند و شالوده گیاهی برگرفته از بو چوب و نعنای هندی عطر این بو را به عطر ای به یادماندنی و بی‌نظیر تبدیل نموده است. میان عطرهای ارزان و مقرون به صرفه Cerruti 1881 یکی شایسته ترین عطرها برای گونه های تیم سنی مردانه میباشد. به آقایان پیشنهاد میشود که برای قرارهای عاشقانه خویش با همسرانشان از این بو عالی و شگفت انگیز به کارگیری نمایند، زیرا مسلما هر خانمی شیدا این بوی مردانه میباشد.
رایحه ارزان ارزش با بو چوب دمپایی و اسطوخودوس:Guy Laroche Drakkar Noirبو ارزان - Guy Laroche Drakkar Noirخرید بو
Drakkar Noir یک کدام از شایسته ترین عطرهایی میباشد که تا به امروز آزمون خودش را پس داده میباشد، صد رد صد هر مردی بایستی یک بو Drakkar Noir داشته باشد. بو عمیق و به یاد ماندنی این بو برگرفته از نت‌های کلاسیک چوب دمپایی و اسطوخدوس میباشد که نت‌هایی بسیار ظریفی از گونه های توت‌های تند با آن ادغام شده‌است. با وجود قیمت خوب عطر این بو فوق العاده به یادماندنی و بادوام میباشد. عطرهای تند و اسپایسی به عمل برده گردیده در‌این فرآورده سبب ساز شده‌است به بو دوستداشتنی کلیه مجموعه‌های سنی تبدیل شود. این بو یک کادو افسانه‌ای با قیمت خوب برای عزیزان شماست.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بو بر مبنا عطر چوب کفش تابستانی؛ کمال‌گرا و خستگی‌ناپذیر


بو بر شالوده بو چوب دمپایی

بهترین عطر زنانه

بوی چوب کفش تابستانی چیزی مشابه بو اولیه عشق و علاقه میباشد و نوستالژی در آن موج می زند. بر مبنا ارتباط رایحه و خصوصیت‌های شخصیتی عاشقان عطرهایی با مبنا چوب دمپایی کسانی کمال‌گرا میباشند و معمولا به مشقت از چیزی رضایت پیدا میکنند. این اشخاص همواره شغلی گزینش میکنند که بر شالوده مهارت‌های‌شان میباشد و خودشان وسیع‌ترین منتقد خودشان می باشند. عاشقان عطر چوب دمپایی معمولا به هدف ها‌شان می‌رسند، برای این خواسته برنامه‌ریزی دارا‌هستند و معمولا تازمانیکه به انگیزه‌شان نرسند از پا نمی‌نشینند و آهسته و قرار ندارند. این مورد ممکن میباشد هم خودشان و هم دور و بری ها‌شان را مقداری خسته نمایند بدین ترتیب سفارش ما به عاشقان عطر چوب کفش تابستانی این میباشد که پاره ای راحت باشند.

 

عطرهای بر مبنا عطر اسطوخودوس؛ متفکر و قابل اعتماد


عطرهای بر مبنا بو اسطوخودوس

 

بخش اعظمی از برندهای دارای اسم و رسم بو از بو گیاه اسطوخودوس در ادغام تولیدات خویش به کار گیری میکنند. این گیاه که از تیره نعنا میباشد ترکیبی قشنگ و دلنشین از طراوت، بوی گل، عصمت و طهارت و وقار میباشد. براساس ارتباط بو و خصوصیت‌های شخصیتی روانشناسان بدین سود رسیده‌اند علاقمندان به عطرهایی با شالوده عطر اسطوخودوس افرادی می‌باشند که کانال بزرگی از دوستان خوب گوناگون دارا هستند. این اشخاص معمولا شخصیتی نا مفهوم دارا هستند و اشخاص متعددی دوست دارا هستند با آنها در رابطه باشند. این اشخاص معمولا شخصیتی متفکر، قابل اعتماد و با مراعات دارا هستند. به این ترتیب اعتماد کردن به عاشقان عطر اسطوخودوس منطقی به لحاظ میرسد.

تمام بشر‌ها دارنده لایه‌های شخصیتی گوناگون میباشند و به حیث می رسد با تجزیه و بررسی ارتباط بو و خصوصیت‌های شخصیتی تا حدی بتوان شخصیت اشخاص گوناگون را آشنایی.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

درب بو را سفت ببنید

فضا ظلمت را تعیین نمائید

بهترین عطر زنانه
در صورتیکه شیشه بو را در معرض نوروفروغ قرار دهید، بدون‌شک بوی آن تغییر تحول خواهد کرد. پس تا میتوانید، محیطی بدون نور را برای رایحه خویش در حیث بگیرید. حتی به شما توصیه میدهیم بو را در یک گنجه که بدون‌نور میباشد، قرار دهید. هرچقدر دور و بر قرارگیری رایحه تیره‌خیس باشد، سالم رایحه شما تضمین میشود.

حمل شیشه رایحه
بعضا اشخاص عادت جالبی دارا هستند! شیشه بو را جنبش داده و بعد استعمال می نمایند. غافل از اینکه این فعالیت به شیوه عجیبی نت‌های رایحه را در گیر ایراد می نماید و بدون شک موجب تغییر‌و تحول در بوی آن می‌گردد. لطفا جوری شیشه بو خویش را حمل نمایید تا جنبش متعددی به آن وارد نشود.

درب بو را سفت ببنید
اولاً عطری را گزینش فرمائید که دارنده درب محکمی باشد. در ثانی حواستان باشد پس از اینکه از رایحه به کار گیری کردید، درب آن را ببندید و نگذارید در معرض هوا قرار گیرد.

بو روی رایحه نزنید
گهگاه از عطرهای مختلفی به کارگیری میکنیم. چنانچه عطری که پیش از این روی خرقه خویش زده‌اید از میان نرفته و حالا بو جدیدی روی آن می‌زنید، نباید توقع داشته باشید که بوی اصلی آن را استشمام نمایید. قطعا در گیر تغییر‌و تحول در بوی بو خواهید شد. مدام خرقه تمیزی را گزینش فرمایید و روی آن رایحه بزنید.

اکنون که فهمیدیم عوارض تغییر تحول در بوی رایحه چه چیزی است…
می بایست به آنها اعتنا کرده و رعایت کنیم تا مدام عطری خوشبو و عالی، دقیقا همانند آنچه در صدر تهیه و تنظیم کرده‌ایم، داشته باشیم. اکثری فکر میکنند رایحه و ادکلن، قوانینی برای حفظ ندارد اما این یک اعتقادوباور خطا میباشد. به عبارتی‌سیرتکامل که از داروها و مواد غذایی خویش حفظ میکنید، می بایست حواستان به عطری که به کارگیری میکنید هم باشد تا مبتلا تغییر تحول عطر و فساد نشود.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

یک سری نکته حقیقی وواقعی

بهترین عطر زنانه
• زنان احساس بویایی ظریف‌خیس و دقیق‌تری در مقایسه با مردان دارا هستند.
• احساس بویایی شما ممکن میباشد بر اثر رژیم غذایی، سبک معاش و داروهایی که به کار گیری می کنید، تغییر‌و تحول نماید.
• عطرها در اشخاص بلوند یا این که افرادی که موهای قهوه‌ای یا این که موهای قرمز‌رنگ دارا‌هستند، به صورت متفاوتی استشمام میگردند.
• احساس بویایی ما در نصفه دوم روز توانا‌خیس میباشد.
• هر چه سن‌مان ارتقاء مییابد، اقتدار بویایی ما کاهش می یابد.
• بوی عطرها متصاعد میگردد و در صورتیکه در مناطقی مانند فیس یا این که پشت گوش استعمال شود، زودتر و بدیهی‌خیس به مشام میرسد.
• پوست‌های چرب، عطرها را بهتر از پوست کم آب نگه می‌دارا‌هستند.
• بوی عطرها بعداز اولی به کار گیری و گشوده شدن در پیاله‌شان، به مرور دوره کاهش مییابد.
• ارتقاء طول محل معاش از سطح دریا موجب کاهش ماندگاری و واحد سنجش دور از هم شدن عطرها میشود.

چه کسی؟ چه عطری؟
کارشناسان رایحه بر این باورند که عطرها می بایست متناسب متشخص و مختصات هر شخص باشد. از سویی دیگر، بخش اعظمی از اشخاص بو را به مراد کادو برای عزیزان، آشنایان، خویشاوندان یا این که همسر و فرزند خویش تهیه و تنظیم می‌نمایند. در هنگام خرید می بایست به خصوصیات شخصی که برای وی بو را تحت عنوان هدیه و کادو میخریم، اعتنا کنیم. به صورت نمونه، آیا اهل ضیافت رفتن میباشد یا این که چه جور خرقه‌هایی میپوشد؟

خانم یا این که آقا بودن و سن شخصی که رایحه را برای وی تهیه و تنظیم می کنیم، اهمیت دارااست زیرا جوان ها و سالمندان و میانسالان و دختران و پسران هرکدام دسته خاصی از بو را به کارگیری مینمایند. هر که اضافه جامه‌های قانونی میپوشد، از رایحه متفاوتی در مقایسه با هر که بیش تر جامه‌های اسپرت میپوشد، به کار گیری می‌نماید. عطری که شما برای همسرتان تنظیم می کنید با عطری که برای بابا یا این که مادرتان میخرید، متعدد میباشد.

چه فصلی؟ چه عطری؟
مهم این میباشد که حتی براساس فصل و مناسبت‌ها و اتفاقات متعدد، استعمال از عطرها متعدد بوده میباشد بهتر میباشد در فصل تابستان از عطرهای لطیف‌خیس و در فصل زمستان از عطرهای گرم‌خیس و تندتر مصرف شود.
در فصل بهار از عطرهایی با بوی طراوت و شادابی و در فصل‌پاییز از عطرهایی با بوی آهسته‌خیس فایده ببرید.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

ولنتینا ولنتینو – VALENTINA VALENTINO

بهترین عطر زنانه
۳. بولگاری جاسمین نویر – BVLGARI JASMIN NOIR
در واقع این ادکلن زنانه میباشد البته با خصوصیت های مردانه پباده سازی شده‌است . از گزاره ی این خصوصیات که باعث متعدد شدن این جنس گشته میتوان به اقتدار ، مجلل بودن ، سرشار بودن از راز و در عین درحال حاضر ملایم و بی پروا بودن آن اشاره نمود . این مال در سال ۲۰۰۸ ساخت شده‌است . در بالا بو ی یاس و در نت اواسط بادام و یاس و در آخر مشک ، نعناع هندی ، عنبر و دانه ی تونکا را یار و همدم دارااست . بو ی این متاع را میتوان در گونه ی مجموعه بویایی چوبی گلی طبقه بندی نمود . این بو اختصاص به بانوان مقام ی سنی ۲۵ تا ۴۰ سال دارااست . بطری سیاه و مرموز این رایحه آن را تبدیل به سمبلی از محبت برای دوستداران مارک بولگاری کرده است . این رایحه دارنده عطر ای بسیار اغوا کننده برای بانوان برنا می باشد .این رایحه که از بو‌ای شیرین و گرم فایده میبرد، یکی‌از شایسته ترین گزینش‌ها برای بانوانی میباشد که بدین دسته بو عشق و علاقه دارا هستند. ساختار اصلی این رایحه را گیاهان معطر تشکیل میدهند و همین قضیه سبب می‌گردد تا بوی این بو برای شخص به کارگیری‌کننده و اطرافیانش، یادآور وقار و زیبایی طبیعت باشد. با بستن دیده‌ها و استشمام این رایحه، متانت عمیقی شما‌را دربرمی‌گیرد و لذتی به‌یادماندنی اشراف‌تان میکند.

بولگاری جاسمین نویر BVLGARI JASMIN NOIR
۴. نارسیسو رودریگز فور هِر – NARSICO RODRIGUEZ FOR HER
رایحه زنانه نارسیسو رودریگز فور هر rکه به وسیله Christian Nagel در سال 2004 اخلاق و رفتار شد ، با بو ای گرم و شیرین که آن را اضافه از مشک ، گل رز و نعناع هندی مو جود در ترکیباتش نتایج می‌نماید ، برای مصرف در شب های سرد فصل پاییز و فصل زمستان و یا این که میهمانی های شبانه توصیه می شود . این فرآورده اغواکننده و فریبنده با انگیزه قرار دادن بانوانی امروزی ، آزاد و رها از ناملایمت ها و نا هنجاری های اجتماعی پباده سازی و تشکیل شده . عطر ی ملایم هلو بکار رفته در ترکیباتش جذابیت آن را دوچندان بلکه طولانی تر می‌نماید . از سایر خصوصیت های پر رنگ ی این رایحه ماندگاری بسیار بالا و معیار پراکندگی عالی آن میباشد .

۴. نارسیسو رودریگز فور هِر NARSICO RODRIGUEZ FOR HER
۵. فَن دی فندی – Fan di FENDI
بوی گل، میوه و چرم را با خودش به یاور داراست. با اعتنا به بوی گرم و شیرین این رایحه استعمال از آن را در فصول فصل بهار، فصل‌پاییز و فصل زمستان سفارش می‌ شود.
بعد از اسپری کردن حرفه دی فندی روی پوستتان بوی گلابی، انگور سیاه و نارنگی را استشمام خواهید کرد. این نت‌های میوه‌ای و شیرین انرژی و شعف را برای شما به ارمغان میاورند. بعد از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی میدهند. نت‌های میانی از مخلوط گل یاسمین، مریم و رز ساخته‌گردیده‌اند. بوی این مخلوط گلی و سه‌گانه انرژی مثبت را به شما کادو می‌نماید. درپی شاهد جابجایی نت‌های میانی و آخری خواهید بود. نت‌های نهایی از مخلوط چرم و گیاه پاتچولی ساخته‌گردیده‌اند. بوی نت‌های گیاهی و چرمی اعتمادبه‌نفس و تمرکز متعددی را در شما ساخت خواهد کرد.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین عطر زنانه
فرقی نمی نماید که انگیزه تان از رایحه زدن چه میباشد، میخواهید دیگر افراد را زیر تاثیر قرار دهید یا این که خود باوری تان را بالا ببرید، در هر فیس شما بایستی روش صحیح خرید و به کارگیری از رایحه، طریقه محافظت آن و... را بدانید.

رایحه را به کدام بخش های تن بزنیم؟ 

هنگام بو زدن، بایستی بدانید که آن را به کدام نصیب تن تان بزنید. شایسته ترین مکان ها برای رایحه، نبض ها می‌باشند، از این رو که گرم ترین نقاط تن اند و به خیر و خوبی آن را پخش می‌نمایند. براین اساس گردن، سینه، کتف و مچ دست شایسته ترین نقاط برای این خواسته شناخته گردیده اند. ولی لازم وجود ندارد که به تمام این نقاط رایحه بزنید، شایسته ترین راه و روش این میباشد که دو نقطه از تن تان، برای مثال گردن و مچ دست، را تعیین و عطرتان را صرفا به‌این نقاط اسپری نمائید.

چه طور رایحه بزنیم؟

• بعد از استحمام، بدین علت که پوست تن شما تمییز میباشد، شایسته ترین عصر برای رایحه زدن میباشد.

• رایحه را در هوا اسپری نکنید.

• هنگام اسپری کردن، شیشه بو را در مسافت 7 تا 15 سانتی متر از تن تان نگه دارید.

• در بو زدن زیاده روی نکنید، 3 تا 4 اسپری کافی میباشد.

• بعد از زدن بو، پوست تان را بهم نمالید.

عطرها یکسری گونه اند؟

پیشین از گزینش رایحه آیتم عشق تان، می بایست بدانید که عطرها به چندین جور تقسیم میگردند. در واقع با آشنایی آنان، بهتر میتوانید درباره ی آنچه آیتم نیازتان میباشد، تصمیم بگیرید.


احتمالا برای شما هم این سوال اتفاق افتاده که چرا بعضا عطرها ارزان و بعضا دیگر گران میباشند. به صورت کلی، تفاوت بها عطرها به درصد اسانس های جان دار در آن که موجب دوام و ماندگاری بو می گردند، بستگی داراست.


معیارهایی که برای تعریف غِلظت تقریبی یک رایحه با استعمال از درصد یا این که حجم روغن معطر در آن، گزینه استعمال قرار گیرد، به شرح ذیل می‌باشد:

• پرفیوم ها: پرفیوم ها شایسته ترین و با دوام ترین جور بو ها با 22 تا 30 درصد اسانس روغنی میباشند که 6 تا 8 ساعت ماندگاری دارا‌هستند.

• ادو پرفیوم ها: بعداز پرفیوم ها، ادو پرفیوم ها قرار میگیرند. این مجموعه با داشتن 15 الی 20 درصد روغن معطر جایگاه دوم را به دست میاورند که دوام آنان 4 تا 5 ساعت میباشد.

• ادوتویلت ها: این گونه 2 تا 15 درصد اسانس روغنی دارا هستند که 2 تا 3 ساعت به طور همزمان ماندگاری شان میباشد.

• ادکلن ها: که برای مردان به کارگیری می‌گردد فقط حدود 2 تا 4 درصد روغن دارا‌هستند که ماندگاری شان تا 2 ساعت میباشد. 

چه‌طور یک رایحه خوب گزینش کنیم؟

درصورتی که میخواهید که با بو خویش دیگر افراد را پایین تاثیر قرار دهید، می بایست چگونگی گزینش یک رایحه خوب را نیز بدانید. برای این خواسته، رایحه را از مسافت روی سمپل های کاغذی اسپری نمایید و بعد از یکسری ثانیه آن را رایحه فرمائید و مشاهده کنید کدامیک با ذوق و سلیقه شما اضافه مدل در میاید. تنها قبلی از تعیین یادتان باشد که عطرهای خنک برای روزهای گرم فصل بهار و فصل تابستان و عطرهای گرم و تند برای روزهای سرد فصل‌پاییز و فصل‌زمستان مطلوب است. 

در‌حالتی که می‌خواهید راجع به ماندگاری بو اطمینان یابید، آن را به مچ دست تان بزنید و بگذارید تا یک روز بدون نقص روی دست تان بماند. از‌آنجا‌که پوست هر شخصی با دیگری فرق داراست، از ادغام بو با روغن های طبیعی پوست نیز واکنش های متفاوتی نشان می‌دهد. به همین عامل، با زدن رایحه روی مچ دست تان، خیر صرفا ماندگاری رایحه را بلکه بو آن را روی پوست تن تان بهتر تشخیص می دهید.

هر عطری مشتمل بر 3 ادغام متفاوت میباشد:

بو مبنا (TOP NOTE): بو مبنا، بو ای میباشد که بعداز تعدادی دقیقه از به کارگیری بو حس میگردد. عطر نخستین به عبارتی شم نخستین از بوی رایحه می‌باشد، به همین خیال و خاطر در فروش بو تاثیر بسزایی داراست. ترکیباتی که در‌این مرحله دخیل می باشند بوی تند و نو ای داشته و شدیدا فرارو گریز می‌باشند و به‌سرعت تبخیر میگردند. بازه زمانی دوره ماندگاری این رایحه 15 تا 120 دقیقه میباشد.

عطر ثانویه(MIDDLE NOTE): عطر ثانویه هنگامی که بو ابتدایی از دربین می رود آشکار می‌شود. بو ثانوی بدنه اصلی رایحه را تشکیل میدهد و بعنوان ملایم کننده بوی تند اول بکار می رود. بو این مرحله چیزی حدود 30 دقیقه تا 5 ساعت پس از به کار گیری رایحه حس می‌گردد.

عطر آخری(BASE NOTE): بو نهایی بو وقتی که عطر اساس و ثانویه از بین میروند، آشکار می‌شود. ترکیبات این مجموعه معمولا اثبات کننده هستند. عطر این مرحله پیشین از 30 دقیقه از به کار گیری رایحه حس نخواهد شد و به عبارتی بویی میباشد که در غایت برای شما از رایحه می‌ماند. این عطر 2 تا بیشتراز 8 ساعت ماندگاری داراست.

 

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین عطر زنانه
فیض گیرینکات دانستنی برای صدق و تندرست رایحه:
تأیید: از سوی منشاء قابل اعتماد.
پباده سازی بطری: باز‌بینی کلی کیفیت بطری، نگاه کردن و لمس کردن بطری، وضوح نوشته ها.
سلفون و بسته بندی: پلمپ، ممانعت از استعمال چسب بیش تر از حد و به خصوص استعمال از نوار های چسبناک.باکس بیرونی: کیفیت کلی مواد آیتم به کارگیری را باز‌نگری نمایید، ضخامت، نشانه ها و حاشیه های رنگی.درستی داده ها چاپ گردیده: اندازه، مرزوبوم مبدا، غلط نوشتاری، علامت، علائم تجاری و سبک نوشتنار چاپ گردیده را باز‌نگری فرمائید.Batch Number: یکی را باز بینی نمایید.باکس داخلی: کیفیت کلی مواد آیتم به کار گیری را بازبینی نمایید، همینطور رنگ و اندازه باکس.صورت بطری: کیفیت کلی، طول، پهنا، صورت مبنا و پباده سازی را بازبینی فرمائید.بطری شیشه ای: بازنگری کلی کیفیت، ضخامت، وضوح، نشانه قالب، حباب هوا در باطن شیشه سنجیده شود.درب بطری: اندازه، رنگ، صورت، نماد قالب سنجیده شود.اسپری بو: کیفیت کلی، رنگ، صافی و سهولت عمل را باز نگری نمائید.لوله داخلی اسپری: کیفیت، ضخامت، ارتفاع و رنگ را باز نگری فرمائید.بطری اصلی: باز‌بینی کیفیت چاپ Label، اندازه، شرایط و نگاه کردن به طرح درصورتی که قابل انجام باشد.برچسب ذیل: بازنگری کیفیت چاپ، اندازه، داده ها درست.بارکد: شماره، اندازه و امکان کپی شدن را بازبینی فرمائید.رنگ رایحه: سازش رنگ را باز بینی نمائید.روغن باطن بو: بیش تر از حد چرب نباشد.بوی بو: برای نت های رایج و خیره کننده و غریب باز‌بینی نمایید.رایحه و بوی انتها: تعداد ساعت های آزمایش نت ها بایستی دست‌کم ۲ تا ۳ ساعت ارتفاع بکشد.آلرژی های پوستی: واکنشهای همچون خارش، ریزش، تورم و… سنجیده شود.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین عطر زنانه
اسم این شرکت از اسم خانوادگی موسس آن گرفته شده‌است و کلام V که در اسم این مارک آمده میباشد کاراکتر الفبایی دیرین لاتین برای کلام U می‌باشد، بنابر این اسم این مارک به طور Bulgari تلفظ می‌گردد.
موسس این شرکت سوتیریو بولگاری Sotirios Boulgaris، اصولا زاده مملکت یونان می‌باشد که در آن مملکت وی عمل در صنعت جواهر را یادگرفت. وی در سال 1877 مرز و بوم موطن خویش را شکاف کرد و به Corfu و بعد به ناپل رفت که قبلی از مستقر شدن وی در سال 1881 در حافظه موقت بود. وی در سال 1884 کارگاه و شرکت بولگاری را تاسیس کرد.
فروشگاه اصلی این شرکت در سال 1905 با یاری پسران وی گشوده شد که در Via dei Condotti بود و با‌گاز خیلی چیره شد و به آوازه بالایی رسید. اولی فروشگاه های میان المللی این شرکت در سال 1970 در نیویورک، پاریس، ژنو و مونت کارلو بهره برداری شد. شرکت بولگاری یکسری سال میباشد که در هتل Pierre در نیویورک نمایشگاه ها و مغازه های اختصاصی خویش را دارااست و در سرتاسر دنیا بیش تر از 300 مغازه داراست.
مبتنی بر خزانه داده ادکلن های ما شرکت بولگاری 41 ادکلن دارااست. او‌لین ورژن از ادکلن های این موسسه در سال 1992 ارائه شد. ادکلن های بولگاری با همیاری عطاران مشهور پایین به بازار عرضه شدند

اردمی
توماس بربری مزن بریتانیایی پباده سازی کالاهای گران‌قیمت، مانند عطریات، خرقه های فراهم ، عینک و غیره، را در سال 1856 شالوده گزاری کرد. این مزن با طرح های استثنایی و در عین اکنون کلاسیک ِ مانتو و بارانی، و نقش های مشهور پیچازی بر پارچه های پشمی بسیار جهانی شد و از سوی ملکه انگلستان بعنوان طراح جامه تاییدیه اخذ نمود، و با اینکه سوله خرقه بربری در ویلز Wales، پایگاه معاش خانواده سلطنتی بریتانیا، بسته شده‌است ولیکن این تاییدیه همچنان اعتبار دارااست. این موسسه تا سال 1955 همچنان در دست خانوادهء بربری و بصورت کمپانی سری اداره می شد و بعد از آن به مالکیت دکان های گریت یونیورسال Great Universal Stores درآمد. از مشتریان بنام این مزن میتوان بازیگر های هالیوود و رونالد ریگان را اسم موفقیت. بربری همواره در لیست شایسته ترین مارک های پباده سازی، فراتر از رالف لورن و هوگو باس، جای دارد و در بیشتراز 500 دکان در 50 مرزوبوم بفروش می رسد. در سال 1901 بربری لوگوی اسب اش را تثییت کرد و در سال های مبارزه از دولت توصیه گرفت تا یونیفورم سربازان را تنظیم و پباده سازی نماید. بربری از سال 2006 با رئیس کریستوفر بیلی و آنجلو آرنت اداره می‌شود و از به عبارتی سال فروش آنلاین خویش را مقدمه نمود. آنجلو آرنت با تیتر مدیری با بالاترین دستمزد سالیانه، حدود 16.9 میلیون پوند انگلیس، در سال 2009 اسمش در خبر نامه ها ی انگلستان منعکس شدن یافت. اولی بو این مزن در سال 1964 به بازار آمد و اکثری از عطرها طرح مشخصهء پیچازی بر شیشه شان نقش بسته میباشد. عطاران پایین با این مزن همیاری کرده اند.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین خرید عطر

بهترین عطر زنانه
ولی که هرکسی حق تقدم‌های خودش را برای خرید بو را دارااست، ولی قیمت خوب جزو اولی حق تقدم‌های تمامی ماست! به همین عامل دیجی‌فرآورده از ۵ تا ۷ مرداد در فستیوال‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» صدها پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوکلن، ادوفرش و بو جیبی را با تخفیف شگفت‌انگیز عرضه می نماید. افرادی که دنبال یک بو یگانه می باشند به کنار، در حالتی که شناخت متعددی با عطرها ندارند و در پی یک رایحه خوب می گردید، میتوانید از ما یاری بگیرید. ۶ رایحه برتر زنانه و مردانه دارای شهرت فستیوال که خوشبوترین و پرطرفدارترین بو‌ها را دارا‌هستند در‌این لیست قرار داده‌ایم تا فعالیت شما‌را ریلکس کنیم.

هزاران مال با تخفیف شگفت‌انگیز معطل شماست!
در فستیوال‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» می توانید هزاران متاع از گونه‌بندی‌های گوناگون را با تخفیف‌های شگفت‌انگیز از دیجی‌فرآورده بخرید؛ تولیدها سوپرمارکتی تا ۳۵٪ تخفیف، محصول ها آرایشی و بهداشتی تا ۳۰٪ تخفیف، امکانات منزل و آشپرخانه تا ۴۵٪ تخفیف، وسایل سرگرمی و مسافرت تا ۴۵٪ تخفیف، پوشاک و اکسسوری تا ۵۰٪ تخفیف و کالاهای دیجیتال و اثاثیه جانبی تا ۴۵٪ تخفیف خواهند داشت.

محصولاتی که درین مقاله معرفی می کنیم بعضی از کالاهای پرطرفدار دیجی‌جنس می‌باشند. برخی از این کالاها در زمان فستیوال با تخفیف عرضه میشوند. علاوه بر این، میتوانید تا انتها روز ۷ مرداد برای محصولاتی که جزو تخفیف‌های ویژه‌ی فستیوال نیستند هم از کدهای تخفیف هیجان‌انگیز به کارگیری نمائید.

در حالتی که هیچ یک از این پیشنهادها را نپسندید، میتوانید در روزهای فستیوال به وب سایت دیجی‌متاع رجوع‌کنید و از دربین هزاران کالای شگفت‌انگیز، کالای آیتم عشق‌ی خویش را بیابید. صد رد صد محصولی پیدا خواهید کرد که شما‌را هیجان‌زده نماید.

ورود به وبسایت دیجی‌مال

 اردمی

ادو تویلت مردانه بولگاری
گونه Aqva Pour Homme Marine
رایحه بولگاری

مارک بولگاری (Bvlgari) مدام جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین عطرها میان خانم‌ها و آقایان بوده میباشد؛ خصوصا این رایحه آکوا که با بوی خنکش روزهای گرم فصل‌تابستان را کوتاه‌خیس مینماید. ژاک کاوالیه پر اسم و رسم پباده سازی این رایحه را به عهده داشته میباشد و فرمولاسیون آن را طوری پباده سازی نموده است که تازگی اقیانوس و بوی پرتقال ماندارین، گریپ فروت، برگ درخت نارنج و شکوفه‌ها پرتقال شمارا در هوا غوطه‌ور می کند. این ترکیبات در کنار عنبر و چوب سدر طراوت و شور را برای شما به ارمغان میاورند که دقیقا در تابستان احتیاج دارید. بوی شیرین و خنک این ادو تویلت محصولی از مرز و بوم ایتالیاست، حجم آن ۱۰۰ میلی لیتر میباشد و منحصر آقایانی پباده سازی شده‌است که نت‌های چوب، شیرین دریا و گل را دوست دارا‌هستند. این رایحه لبریز فروش در فستیوال شگفت‌انگیز با دمای بالا، با تخفیف خیر و خوبی ظواهر میگردد و شما میتوانید آن را برای خودتان یا این که برای آقایانی که دوست دارید توصیه دهید.

خرید کالا از دیجی‌جنس

ادو پرفیوم زنانه بولگاری
جور Jasmin Noir
بو زنانه بولگاری

از عطرهای مشهور دیگر بولگاری می‌اقتدار «جزمین نوآر» میباشد. یک رایحه گرم و شیرین برای خانم‌های جذابی که می خواهند با حالا و هوای فصل‌تابستان همدم شوند. این رایحه به جهت شم متانت عمیقی که به شما و دور و بری ها میدهد پر اسم و رسم میباشد؛ سه نت اصلی این رایحه دربرگیرنده عطر لذت‌بخش گل یاسمین و نت‌های سبز برای نت اول که چیزی جز خاطره‌های خوش خاطر شما نخواهد آورد، نت دوم یا این که نت میانی بو جزمین نوآر گل یاسمین و بادام که یادآور فصل بهار و رایحه شکوفه‌ و گل‌های بهاری میباشند. نت‌های میانی مقطع متعددی با شما خواهند ماند و سپس جای خویش را به رایحه گیاه پاتچولی، مشک و شیرین بیان میدهند. این بو شیرین و مطبوع یک کدام از پرطرفدارترین عطرها بین خانم‌های اهل ایران میباشد که طراحان آن کارلوس بنایم و سوفی لبی میباشند. شما می توانید جزو خانم‌های خوش اقبال باشید و این بو را از شگفت انگیز با دمای بالا با قیمت مناسب و مطلوب تنظیم نمائید.

خرید مال از دیجی‌مال

  • ord me