مرجع رسمی مقالات عطر

مقالات عطر
  • ۰
  • ۰

بهترین عطر زنانه
سالهای متعددی میباشد که عطرها نقش بسیار مهمی در معاش آدم بازی می کنند. عطرها خیر تنها در موضع اودکلن یا این که پرفیوم ها که تحت عنوان متبرک کننده های گوشه و کنار از قرنها پیش در معابد و مرکزها مذهبی و مهم آیتم به کارگیری قرار میگرفته اند. مصریان باستان برای عبادت خدایان خویش چوب های خوش عطر می سوزاندند و ایرانیان از گلاب برای شستشوی مکان های پرستش به کارگیری می‌کرده اند. درپی در خصوص مواد تشکیل دهنده عطرها مشاجره میکنیم و شما‌را با آنها آشنا میکنیم.

در اکثری از فرهنگ و تمدن های دیرین مثل چین، هند، جمهوری اسلامی ایران و مصر مردم از گلاب، مشک و عنبر برای خوشبو کردن بدن خویش به کار گیری میکرده اند. البته مخلوط موادسازنده خوش عطر با هم و تجمیع آن‌ها در یک شیشه و تبدیل آن‌ها به اودکلن رویدادی میباشد که از قرن هجدهم میلادی ابتدا و به مرور عصر شدت و اقتدار گرفته میباشد. اما در قرن هفدهم میلادی به کار گیری از عطرها در اروپا و بوسیله احاطه و حتی مردم معمولی مقدمه گردیده بود و در سال ۱۶۵۶ میلادی اولی صنف سازندگان رایحه در مرزو بوم فرانسه ساخته شده میباشد. هنوز هم فرانسه یک کدام از پیشروترین کشورها در رفتار بو های نو و ساخت بو و اودکلن های مرغوب و اصیل در عالم میباشد.

ولی شاید دیدنی باشد که در امر روند ساخت رایحه و مواد تشکیل دهنده عطرها اطلاعاتی داشته باشید. این که به غیر از مواد خوشبو کننده چه عناصری میباشد که در کلیه ی عطرها آیتم به کار گیری قرار میگیرد؟ چه عواملی موجب پخش کنندگی عطر و ماندگاری آن میگردد؟ و به کار گیری از کدام مواد میباشد که ممکن میباشد موجب تولید آلرژی یا این که برخورد های پوستی یا این که تنفسی در عطرها شود؟

جشن و پای کوبی سال نو میلادی و دانستنی های جالب آنمشاهده
سه بخش اصلی مواد تشکیل دهنده عطرها
مطرح ترین مواد تشکیل دهنده عطرها

تمام عطرها از سه مواد تشکیل دهنده عطرها درست شده اند که تفاوت در واحد سنجش غلظت و حجم آیتم به کارگیری ی آنان در یک ادغام می تواند عطرهای مختلفی با درجات گوناگونی از کیفیت و ماندگاری ایجاد نماید.

بخش نخستین مواد تشکیل دهنده عطرها :

او‌لین بخش هر رایحه تاپ نوت یا این که TOP Note اسم دارااست. تاپ نوت در واقعیت ماده ای خوشبو و مؤثر میباشد که وسیع ترین بخش بو ی یک بو بوده و در اولی واکنش با بو ی یک اودکلن به مشام میرسد. تاپ نوت در واقعیت فرارترین و بارزترین بخش بوی هر رایحه یا این که اودکلن میباشد.

بخش دوم مواد تشکیل دهنده عطرها:

بخش دوم رایحه ها میدل نوت یا این که Middle Note اسم داراست. این بخش از یک عطر در واقعیت مطرح ترین تکمیل کننده تاپ نوت میباشد. میدل نوت یا این که نوت میانی از نگاه ماندگاری از تاپ نوت پرقدرت خیس میباشد و معمولاً از عطر ی گل هایی همچون یاس یا این که بنفشه برای آن استعمال می‌شود.

بخش سوم مواد تشکیل دهنده عطرها :

نوت نهایی یا این که End Note اسم این بخش از یک رایحه میباشد. نت نهایی عطر میباشد که برای به مشام وصال و شم شدن عصر بیشتری را صرف میکند و از نظرماندگاری لبریز اقتدار ترین بخش یک عطر میباشد. در عطرهای مرغوب و کیفیت بالا که در اولِ اسپری شدن یک بو دارا هستند و پس از سپری شد سه عدد پنج ساعت تغییر تحول بو می دهند، آنچه در آخر این مقطع دوره به مشام می‌رسد در واقعیت عطر ی نت نهایی اودکلن میباشد.

شایسته ترین عطرهای گل سال 2017 برای عروس های بهاریمشاهده
بزرگترین مواد تشکیل دهنده عطرها
تا قبل از این، نزدیک به صد سال پیش، همگی ی مواد به فعالیت رفته در عطرها مواد طبیعی بودند. موادی مانند مشک، عنبر، چوب دمپایی، عصاره گل ها و روغن های یگانه. البته اینک بسیاری از مواد تشکیل دهنده ی عطرها موادی شیمیایی می باشند که در وضعیت آزمایشگاهی ایجاد میگردند.

البته دیدنی میباشد بدانید که یکی مشهورترین و مؤثرترین موادی که در ایجاد عطرها به فعالیت می‌رود از تن حیوانی به اسم سیویت استخراج میشود که به آن سیوتون گفته میگردد. این حیوان که از گونه های گربه سانان میباشد در آفریقای جنوبی و اتیوپی معاش می‌نماید و به جهت موثر و موثربودن ماده ای که از بدن وی استخراج میگردد حیوان بسیار گرانبها و حفاظت گردیده ای میباشد.

  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی