مرجع رسمی مقالات عطر

مقالات عطر
  • ۰
  • ۰

 بهترین عطر زنانه

به هر نانوذره‌ ای که دارنده یک پوسته و یک خلأ جهت قرار دادن مواد متبوع در باطن آن باشد نانوکپسول گفته می ‌شود. نانوکپسول ‌ها می ‌توانند در قرار دادن مایعات در محیط‌ های نانومتری، بسته‌ بندی نانوذرات، دوری از تماس مخلوط‌ های فعال شیمیایی با بافت ‌های داخلی تن، تولید حفظ محیطی و سازش با مواد دیگر و سهل کردن عمل با نانو مواد کاربرد داشته باشند. گونه های گوناگونی از نانوکپسول‌ ها وجود دارا‌هستند که پر اسم و رسم ‌ترین آن‌ ها نانوکپسول‌ های امولسیونی و نانوکپسول ‌های پلیمری میباشند. نانوکپسول ‌های امولسیونی از مولکول‌ های سورفکتانت، مانند فسفولیپید ها که از یک طرف آب دوست و از طرف دیگر آبگریز میباشند، تشکیل می ‌شوند. برای تولید نانوکپسول ‌های پلیمری از پلیمرها به کار گیری می ‌شود. روند اصلی ایجاد این نانوکپسول‌ ها پلیمریزاسیون امولسیونی میباشد. نانوکپسول‌ های پلیمری، برخلاف نانوکپسول‌ های امولسیونی، با پیوندهای کووالانسی قدرتمندی به یکدیگر می‌ چسبند و از استحکام خاصی برخوردارند. نانوکپسول‌ ها به ‌باعث گستردگی کاربردهایشان توسعه و گسترش متعددی پیدا کرده ‌اند. از نانوکپسول ‌های امولسیونی می ‌قدرت به ‌طور گسترده در صنعت های آرایشی، دارورسانی، و برای رهایش در دست گرفتن‌ گردیده و تاخیری بو، ادکلن، و آفت‌ کش‌ ها استفاده نمود.

تولید رایحه توسط نانو کپسول
انگیزه
انگیزه علم آموزان از این پژوهش ایجاد رایحه توسط نانو کپسول بود.

طریق
پژوهش حاضر از نگاه انگیزه کاربردی و از نگاه طریق از گونه پژوهش های آزمایشی بود. در پژوهش حاضر نخست 50 سی سی محلول گلاب خالص در دی کلرو متان تهیه و تنظیم شد. بعد 5/12 سی سی Span باطن این محلول به وسیله همورژنایزر با به دور 13000 به طور امولسیون گردیده در آمد که‌این امولسیون آب در روغن میباشد. بعد امولسیون نخستین به آرامی در 100 سی سی محلول (پی او ای) با غظلت های معین و در دورهای گوناگون همزن مغناطیسی بیشتر گردیده که در غایت یک امولسیون ثانویه که دارنده ساختار آب در روغن در آب میباشد، تهیه و تنظیم شد. علم آموزان در مرحله آن گاه PVA را به آن افزودند. آن‌گاه محلول آخرین به بازه 2 ساعت در دمای 42 مرتبه سانتی گراد (دمای جوش دی کلرمتان) حرارت داده شد تا قطرات گلاب ته نشین شود و کپسول ها به دست آیند.

مهارت های کسب گردیده
1. شناخت با روش انجام عمل گروهی
2. شناخت با طرق کاوش در وب
3. شناخت با طریق انجام پژوهش و تایپ کردن نوشته‌ی‌علمی
4. شناخت با شیوه ارائه گزارش تلاش
5. شناخت با طریق ایده یابی (توفان مغزی)
6. شناخت با مهارت کاربرد ابزار و وسایل موردنیاز
7. شناخت با پروپوزال نویسی
8. شناخت با طرز انجام آزمایشقاله می‌توانید دستکاری فرمائید، برای به کارگیری اضافه لطفا به بخش افزایش مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۲/۲۹
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی