مرجع رسمی مقالات عطر

مقالات عطر
  • ۰
  • ۰

بهترین عطر زنانه

رایحه اختصاصی فصل تابستان چه خصوصیت‌هایی دارااست و چطور می بایست مصرف شود؟
در حالی که در گرم‌ترین روزهای سال به راز میبریم دمای بالای هوا و بوی عرق تن درین فصل رخداد آزاردهنده‌ای میباشد که می‌قدرت ایراد‌ساز باشد البته در صورتیکه در‌این فصل از بو مطلوب به کارگیری نمائید میتوانید تن خویش را خوشبو و تروتازه نگه دارید و از شدت گرما و آزار ناشی از آن بکاهید. ولی رایحه منحصربه‌فرد فصل تابستان چه خصوصیت‌هایی داراست و چطور بایستی از آن به کار گیری کنیم؟ نحوه درست به کار گیری از بو در فصل گرما و هنگامی که تعریق رطوبت هوا به بالاترین حد رسیده چه طور میباشد؟ در‌این نوشته‌ی‌علمی مخصوص از خبر نامه قرمز رنگ جواب این سوال‌ها را بخوانید تا بدانید بو منحصر به فرد فصل‌تابستان چه میباشد و چطور می بایست استعمال شود.

در فصل‌تابستان رایحه ملایم‌خیس گزینش فرمایید
بو منحصربه‌فرد فصل‌تابستان بایستی ملایم و سبک باشد یعنی عطرهایی که دربردارنده نت‌های ملایم و روزانه میباشند مثل عطر مرکبات و گل‌های معطر ولی سبک. مجموعاَ عطرهایی که برای به کارگیری روزانه پباده سازی گردیده‌اند در فصل‌تابستان قابل به کارگیری می باشند البته عطرهای سنگین که با اسم بو شب هم شناخته میشوند و دربردارنده عطر‌های سنگین مثل مشک و انبر می باشند برای به کار گیری در تابستان مطلوب نیستند و بر اثر گرما و رطوبت به راحتی تغییر تحول می‌نمایند.

می توانید از یکسری لایه رایحه به کار گیری نمائید
از آن جایی که شما در تابستان از عطرهای سبک و ملایم به کار گیری میکنید میتوانید به جای یک لایه بو از دو یا این که یک سری دسته بو سبک و ملایم با هم به کار گیری فرمائید. آری عطرها در کنار هم و در مخلوط با هم قابل به کار گیری میباشند و درصورتی که آنان را به صدق تعیین فرمائید ادغام خوشبویی به وجود خواهند آورد مثل مخلوط عطر یاسمن با بو رزماری، گل مریم یا این که لیمو.

از عطرهای برپایه خوراکی‌ها تحت عنوان رایحه منحصر فصل تابستان استعمال نمائید
بخش اعظمی از عطرها برپایه مواد خوراکی تنظیم می شوند مثل بو پرتقال، زنجیبل، دارچین، وانیل و ... که ذوق وسلیقه‌های مختلفی را دربرمی‌گیرند و بو منحصر به فرد فصل تابستان می تواند یک یا این که تعدادی عطر از این موسسه را مشتمل بر شود به عنوان مثال در حالتی‌که به عطر‌های خنک و ملایم عشق و علاقه دارید از بو پرتقال و لیمو و یا این که در حالتی‌که به بو‌های شرقی و چاشنی‌ای باب ذوق و سلیقه شماست از رایحه وانیل، دارچین، نعناع یا این که چای سبز به کار گیری نمائید.

بو اختصاصی فصل‌تابستان
در به کارگیری از بو زیاده‌روی نکنید
چندان اهمیت ندارد چقدر عرق کرده‌باشید یا قرار میباشد عرق فرمائید، استعمال زیاد از بو مشکلی را حل نخواهد کرد و شما بیش تر بوی گلشن‌های نو هرس گردیده را خواهید اعطا کرد. پس به جای دوش دریافت کردن با بو بهتر میباشد نخست به بهداشت فردی خویش رسیدگی کرده و تروتمیز گرمابه فرمایید و جامه‌های خویش را عوض نمایید بعد از آن از مقدار مقداری رایحه مطلوب فصل‌تابستان صرفا در یک یا این که دو نصیب از تن مثل مچ دست و گردن به کار گیری نمائید و به تن خویش بوی خوش و تازگی ببخشید. کارشناسان بو برای هر محل و موقعیتی در فصل‌تابستان عطر خاصی را توصیه کرده‌اند که‌این بو‌ها عبارتند از:

برای اداره و دفتر: رایحه شکوفه لیمو و وانیل
برای حاشیه دریا: اسپری نارگیل و نعناع
برای قرار در رستوران و کافی شاپ: بو مرکبات و بادام شیرین، گل سرخ و ترنج
گردش در خارج از خانه: بو کاج، چوب سدار، بلوط، پاتچولی و شکوفه پرتقال
برای ضیافت شبانه: عطر گل گرانیوم، ماندارین و عطرهای شرقی
رایحه منحصر فصل‌تابستان چه خصوصیت‌هایی دارااست؟
بو منحصر فصل‌تابستان برای آقایان
برخلاف آن چه که تصور میشود مرز خاصی برای عطرهای مردانه و زنانه نیست و چنانچه خانم‌ها بخواهند میتوانند از عطرهای مردانه استعمال نمایند و حتی آقایان هم می توانند از عطرهای زنانه منفعت بگیرند. ولی کولون‌ها کلاً تحت عنوان مدل عطرهای مردانه شناخته می گردند که با تن مردان هماهنگی بیشتری دارا هستند و کولون‌هایی که دربردارنده رایحه خس خس یا این که چوب سدار می‌باشند برای تابستان گزینش مطلوب‌خیس می باشند.
 

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی