مرجع رسمی مقالات عطر

مقالات عطر
  • ۰
  • ۰

رایحه چه میباشد


رایحه چه میباشد
رایحه چه میباشد

بهترین عطر زنانه


تاریخچه عطرها به اندازه مورخ مورخ آدم دیرین میباشد. آن‌ها برای او‌لین توشه بوسیله مصریان برای مراسم و مراسم مذهبی خویش آیتم استعمال قرار گرفتند - شواهدی از به کار گیری از عطرها در مصر باستان موجود هست که مرتبط با 3500 سال گذشته از به دنیاآمدن مسیح میباشد. با این اکنون ، واژه و کلمه \"بو\" از رومیان آمده میباشد. این آیتم برای سوزش تشریفاتی یا این که \"هر fumum\" در معنای \"از روش دود\" استعمال می‌شد ، به این ترتیب این عبارت لاتین رایحه دارای شهرت خویش را به عطرهای دارای اسم و رسم داد.

یونانی ها او‌لین افرادی میباشند که عطرهای مایع ساخت می‌نمایند ، البته آن‌ها با عطرهایی که امروزه از آن ها به کار گیری می‌کنیم بسیار متعدد میباشد - در آن دوره آن‌ها از روغنهای بسیار سنگین و پودرهای معطر درست شده بودند. به غیر از آداب معنوی ، از عطرها برای پوشاندن بوی بد تن به کار گیری میشد. همینطور از آنان برای حیوان‌ها خانگی و اشیا گوناگون خانگی استعمال می‌شد که با‌گاز آن ها را در شرایط مناسب دربین پادشاهان ، ملکه ها و گونه های محجوب زادگان قرار می بخشید.

عطرهای امروزی با پیشینیان بسیار مختلف می باشند. امروزه آن‌ها ترکیبی از روغنهای اساسی ، فیکساتیوها و حلالها می باشند. امروزه ، این ترکیبات میتوانند به طور تصنعی ایجاد گردیده یا این که از گیاهان متعدد استخراج شوند. در هر فیس ، هر بو از 3 دسته نت اصلی ساخته شده میباشد:پیشنهاد ما: به گونه های عطرهایی که در منزل دارید نگاهی بیندازید - آن‌ها به شما ایده میدهند که از چه عطر ای استعمال می‌کنید. آنگاه ، وقتی که به خرید رایحه میروید ، مدام بو را روی پوست خویش تست فرمائید (یک توشه یک رایحه) و معطل بمانید تا گشوده شود. وقت خویش را سپری نمایید و با یافتن رایحه گزینه عشق بعدی خویش لذت ببرید!

  • ۹۹/۰۳/۰۱
  • ord me

نظرات (۱)

  • خفیکات هستم
  • 🦠

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی