مرجع رسمی مقالات عطر

مقالات عطر
  • ۰
  • ۰

بهترین خرید عطر

بهترین عطر زنانه
ولی که هرکسی حق تقدم‌های خودش را برای خرید بو را دارااست، ولی قیمت خوب جزو اولی حق تقدم‌های تمامی ماست! به همین عامل دیجی‌فرآورده از ۵ تا ۷ مرداد در فستیوال‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» صدها پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوکلن، ادوفرش و بو جیبی را با تخفیف شگفت‌انگیز عرضه می نماید. افرادی که دنبال یک بو یگانه می باشند به کنار، در حالتی که شناخت متعددی با عطرها ندارند و در پی یک رایحه خوب می گردید، میتوانید از ما یاری بگیرید. ۶ رایحه برتر زنانه و مردانه دارای شهرت فستیوال که خوشبوترین و پرطرفدارترین بو‌ها را دارا‌هستند در‌این لیست قرار داده‌ایم تا فعالیت شما‌را ریلکس کنیم.

هزاران مال با تخفیف شگفت‌انگیز معطل شماست!
در فستیوال‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» می توانید هزاران متاع از گونه‌بندی‌های گوناگون را با تخفیف‌های شگفت‌انگیز از دیجی‌فرآورده بخرید؛ تولیدها سوپرمارکتی تا ۳۵٪ تخفیف، محصول ها آرایشی و بهداشتی تا ۳۰٪ تخفیف، امکانات منزل و آشپرخانه تا ۴۵٪ تخفیف، وسایل سرگرمی و مسافرت تا ۴۵٪ تخفیف، پوشاک و اکسسوری تا ۵۰٪ تخفیف و کالاهای دیجیتال و اثاثیه جانبی تا ۴۵٪ تخفیف خواهند داشت.

محصولاتی که درین مقاله معرفی می کنیم بعضی از کالاهای پرطرفدار دیجی‌جنس می‌باشند. برخی از این کالاها در زمان فستیوال با تخفیف عرضه میشوند. علاوه بر این، میتوانید تا انتها روز ۷ مرداد برای محصولاتی که جزو تخفیف‌های ویژه‌ی فستیوال نیستند هم از کدهای تخفیف هیجان‌انگیز به کارگیری نمائید.

در حالتی که هیچ یک از این پیشنهادها را نپسندید، میتوانید در روزهای فستیوال به وب سایت دیجی‌متاع رجوع‌کنید و از دربین هزاران کالای شگفت‌انگیز، کالای آیتم عشق‌ی خویش را بیابید. صد رد صد محصولی پیدا خواهید کرد که شما‌را هیجان‌زده نماید.

ورود به وبسایت دیجی‌مال

 اردمی

ادو تویلت مردانه بولگاری
گونه Aqva Pour Homme Marine
رایحه بولگاری

مارک بولگاری (Bvlgari) مدام جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین عطرها میان خانم‌ها و آقایان بوده میباشد؛ خصوصا این رایحه آکوا که با بوی خنکش روزهای گرم فصل‌تابستان را کوتاه‌خیس مینماید. ژاک کاوالیه پر اسم و رسم پباده سازی این رایحه را به عهده داشته میباشد و فرمولاسیون آن را طوری پباده سازی نموده است که تازگی اقیانوس و بوی پرتقال ماندارین، گریپ فروت، برگ درخت نارنج و شکوفه‌ها پرتقال شمارا در هوا غوطه‌ور می کند. این ترکیبات در کنار عنبر و چوب سدر طراوت و شور را برای شما به ارمغان میاورند که دقیقا در تابستان احتیاج دارید. بوی شیرین و خنک این ادو تویلت محصولی از مرز و بوم ایتالیاست، حجم آن ۱۰۰ میلی لیتر میباشد و منحصر آقایانی پباده سازی شده‌است که نت‌های چوب، شیرین دریا و گل را دوست دارا‌هستند. این رایحه لبریز فروش در فستیوال شگفت‌انگیز با دمای بالا، با تخفیف خیر و خوبی ظواهر میگردد و شما میتوانید آن را برای خودتان یا این که برای آقایانی که دوست دارید توصیه دهید.

خرید کالا از دیجی‌جنس

ادو پرفیوم زنانه بولگاری
جور Jasmin Noir
بو زنانه بولگاری

از عطرهای مشهور دیگر بولگاری می‌اقتدار «جزمین نوآر» میباشد. یک رایحه گرم و شیرین برای خانم‌های جذابی که می خواهند با حالا و هوای فصل‌تابستان همدم شوند. این رایحه به جهت شم متانت عمیقی که به شما و دور و بری ها میدهد پر اسم و رسم میباشد؛ سه نت اصلی این رایحه دربرگیرنده عطر لذت‌بخش گل یاسمین و نت‌های سبز برای نت اول که چیزی جز خاطره‌های خوش خاطر شما نخواهد آورد، نت دوم یا این که نت میانی بو جزمین نوآر گل یاسمین و بادام که یادآور فصل بهار و رایحه شکوفه‌ و گل‌های بهاری میباشند. نت‌های میانی مقطع متعددی با شما خواهند ماند و سپس جای خویش را به رایحه گیاه پاتچولی، مشک و شیرین بیان میدهند. این بو شیرین و مطبوع یک کدام از پرطرفدارترین عطرها بین خانم‌های اهل ایران میباشد که طراحان آن کارلوس بنایم و سوفی لبی میباشند. شما می توانید جزو خانم‌های خوش اقبال باشید و این بو را از شگفت انگیز با دمای بالا با قیمت مناسب و مطلوب تنظیم نمائید.

خرید مال از دیجی‌مال

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی