مرجع رسمی مقالات عطر

مقالات عطر
  • ۰
  • ۰

چرا رایحه ؟

بهترین عطر زنانه
رایحه ، ماده ای خوشبو که همگی جا با ما یار و همدم میباشد و این بو دلپذیر یا این که حتی گهگاه آزار دهنده به نحوی با معاش روزانه ما عجین گردیده که خیلی تایم ها فراموش میکنیم که تا چه اندازه ضروری و مهم میباشد. اهمیت این مورد به اندازه ای میباشد که چنانچه بو نامناسبی را گزینش کنیم تاثیر نامطلوبی را بر خویش و دور‌وبری ها خوا هیم داشت. مطمئن هستیم شما هم همانند ما سوال های زیادی در ذهنتان موجود هست، به عنوان مثال اینکه، عطرها چه تفاوتی باهم دارا‌هستند و یا این که اینکه چطور یک رایحه مطلوب متشخص خودمان را بیابیم و یا این که چکار کنیم تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. بها رایحه مردانه درین مغازه بسیار مطلوب ارائه شده‌است.

چرا رایحه ؟
استعمال از عطرها برای معالجه، ساخت احساسات خوب میان مردم و بهبود ارتباط ها زناشویی، موثر میباشند. شم بویایی بر روی بخش راست مغز تن بشر که عاطفه ها، خاطر و خلاقیت را در اختیار گرفتن می نماید تاثیر مثبت داراست. امروزه از آروماتراپی روغن های معطر و عطر آن برای معالجه ایرادات فیزیکی و عاطفی و تندرست هورمونی تن به کارگیری می‌شود. نظریه آروماتراپی بیان میکند که به کارگیری از اسانس های اساسی به تقویت سیستم ایمنی تن هنگام استنشاق امداد می‌نماید. بوی های شیرین نیز بر خلق اشخاص تأثیر میگذارد و قادر است تحت عنوان یک گونه جاری درمانی آیتم به کار گیری قرار گیرد. از این رو لازم میباشد تا داده ها صحیح و جامعی در خصوص عطرها و اشکال آن داشته باشیم تا با تعیین رایحه مطلوب تاثیر مطلوبی بر اطرافیانمان داشته باشیم.

مطالعه اضافه: خرید رایحه مردانه در 5 گام

در شرایطی که یک آقا میباشید با رعایت نکات این نوشته‌ی علمی می‌توانید رایحه قابل قبولی برای خویش خریداری فرمایید. در صورتیکه یک خانم می باشید با به کارگیری از راهکارهای ارائه گردیده درین متن می‌توانید یک رایحه مطلوب برای یک آقا گزینش کرده و آن را کادو دهید.

مواد تشکیل دهنده ی رایحه عمدتا چه موادی میباشد؟
مواد تشکیل دهنده طبیعی بو ها مشتمل بر گل، گیاهان دارویی، چاشنی جات، میوه، چوب، ریشه، رزین، گل صدف، برگ، لثه و ترشحات حیوانی و همینطور از موادی مانند الکل، مواد پتروشیمی، ذغال سنگ و کوارتز های زغال سنگ به کارگیری میشود. برخی از گیاهان مانند لیلی دره ، روغن های طبیعی ایجاد نمیکنند. در واقع، صرفا حدود دو هزار از دویصت و پنجاه هزار سیرتکامل شناخته گردیده گیاهان گلدار دارنده این اسانس می‌باشند . براین اساس، مواد شیمیایی تصنعی و مصنوعی می بایست بکار برده شوند تا بوی مواد غیر روغنی تولید شود.

چرا عطری یکسان در اشخاص گوناگون عطر‌ی مختلف ساخت می‌نماید؟
در حالتی‌که تا به حالا از یک بو مختص فرد دیگری لذت برده اید و آن گاه آن را بر روی خودتان تست کرده و متوجه می‌شوید که بوی گوناگون تشکیل داد، بدانید که شما صرفا نیستید. یک مبنای علمی برای خلق و خوی خیره کننده رایحه موجود است. در حالی که بو معطر ممکن میباشد به عبارتی اسانس های معطر را داشته باشد، شیمی تن هر شخصی میتواند به شدت بر روی چگونگی برخورد رایحه بر تن و پوست تاثیر بگذارد. هورمون ها همینطور می‌توانند راجع‌به طریق تلاش بو روی تن به نحوی مختلف خلق نمایند. رژیم های غذایی نیز می‌توانند بر روی بوی رایحه تماما تاثیر بگذارند. براین اساس بوی عطری یکسان بر روی اشخاص متعدد گوناگون فعالیت می نماید و لازم میباشد تا عطری را که همگونی بیشتری با شیمی تن شما دارااست تعیین نمایید.

قبلی از خرید بایستی با غلظت و ماندگاری بوی رایحه ها آشنا باشید 
گونه های مختلفی از عطرها با غلظت های مختلف موجود است که درایت از آن‌ها به ما امداد می نماید تا بو مطلوب و با غلظت لازم را برگزینیم.

اکستریت یا این که پرفیوم: این گونه رایحه دارنده بالاترین معیار غلظت بو میباشد و حدود شش عدد هشت ساعت ماندگاری دارا‌هستند.

ادوپرفیوم: بعداز بو بیشترین ترازو غلظت رایحه را دارااست. ادوپرفیوم به صورت کلی دارنده غلظتی دربین 15٪ تا 20٪ میباشد. به صورت میانگین، ادوپرفیوم حدود چهار تا پنج ساعت ماندگاری دارااست و معمولا ارزان خیس از بو خالص میباشد.

ادو تویلت: ادو تویلت دارنده غلظتی در بین 5٪ تا 15٪ میباشد.این جور خوشبو کننده معمولا ارزانتر از رایحه و ادکلن میباشد و یک کدام از دوستداشتنی ترین اشکال بو موجود هست. ماندگاری ادو تویلت به صورت معمول برای سه عدد چهار ساعت میباشد.

ادوکلن: دارنده غلظت بسیار پایینتری نسبت به گونه های بو میباشد.ادوکلن در کل غلظتی در میان 2 تا 4 درصد داراست و نسبت به بقیه بو ها از غلظت بیشتری از الکل شامل است و از عطرهای دیگر ارزان خیس میباشد.

ایو فرایشه: مشابه به ادوکلن میباشد که معمولا ماندگاری به زمان دو ساعت دارااست.ایوفرایشه دارنده غلظتی حتی کمتر از بو و ادکلن میباشد که عموما در میان صرفا 1٪ تا 3٪ میباشد.

  • ۹۹/۰۳/۰۷
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی