مرجع رسمی مقالات عطر

مقالات عطر
  • ۰
  • ۰

بهترین عطر زنانه
رایحه و ادکلنچگونه رایحه گزینش کنیم؟
     نظر ها
معرفی شایسته ترین طریق ها برای خرید و تعیین بو
خرید و گزینش بو یک کدام از وسیع ترین معضل هاست.تفاوت بوی عطرها در حین خرید و بعد از به کارگیری یکی وسیع ترین عوارض این معضل میباشد. ولی می اقتدار با رعایت نکاتی در انتخابی بهتر و رضایت بخش خیس را تجربه کرد. پیرو نگاهی به‌این نکات می اندازیم.

۱-صبح ها رایحه بخرید
بامداد جستجوی خویش را ابتدا نمائید. فروشنده ی رایحه، روجا داو می‌گوید: «خیر صرفا حواس شما صبح نخستین وقت بهتر فعالیت می‌کنند بلکه هوای درون فروشگاه نیز سبک خیس و ملایم خیس میباشد». بوی تن که در حین خرید روزمره انباشته می گردد قادر است حتی بوی کارکشته ترین عطرها را از میان برنده شود.


( شایسته ترین طرز ها برای خرید و گزینش رایحه)

۲-ازپوستتان به کارگیری فرمایید
صرفا رایحه را اسپری نکنید و عطر بکشید.

به کار گیری و مثال برداری از رایحه ضروری میباشد. شیمی مختص تن شما روی بوی بو تاثیر می‌گذارد (برای مثال رایحه روی پوست های چرب خیس ماندگاری بیشتری داراست). هیچوقت تصور نکنید عطری که روی تن فرد دیگری بوی عالی و خیر و خوبی داشته، مطلوب شما هم می‌باشد، به دلیل آنکه هر پوستی بوی یگانه خویش را دارااست که در مخلوط با رایحه تغییر‌و تحول خواهد کرد.  یادتان باشد که پوستتان به هنگام اسپری رایحه مسلما منزه باشد و هیچگونه کرم یا این که مواد دیگری روی سطح پوست نباشد.


( شایسته ترین طرز ها برای خرید و گزینش بو )

۳-شامه ی بویایی خویش را نو نمایید
بوییدن  بو های متفاوت، گیرنده های بینی را از عمل می اندازد.

پس از بوییدن چندین رایحه، گیرنده های بویایی خویش را با بوییدن یک عطر ی طبیعی جدید نمائید. بخش اعظمی از کارشناسان توصیه می‌دهند که رایحه را روی یکپارچه خویش که عطری روی آن نزده اید اسپری فرمائید و رایحه نمائید.

صد رد صد بخوانید :   در‌صورتی‌که میخواهید رایحه کادو بدهید بهتر میباشد این نکات را بدانید

( شایسته ترین طریق ها برای خرید و گزینش بو )

۴-به بو دوره بدهید
بو اکثر عطرها سه سطح داراست: سطح بیرونی، میانی و درونی.

نت های سطح درونی اکثر زمان ها یک ساعت یا این که اضافه ارتفاع میکشد تا اثر خویش را روی پوست نشان دهند. پس مهم میباشد که به محض بوییدن یک بو بلافاصله آن را خریداری نکنید. بلکه حوصله نمائید تا عطر های مختلفی که روی دست خویش زده اید بعداز دو ساعت تمام ماهیت خویش را نشان دهند.

( شایسته ترین طریق ها برای خرید و گزینش بو )

مورد ها دارای ارتباط:به چه شکل دختری باکلاس باشیم, رایحه زنانه, بو مردانه
 

 

  • ۹۸/۱۲/۱۳
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی